marți, 17 februarie 2009

After Exam Session

O da..sesiunea e gata..si daca majoritatea colegilor mei au preferat sa ramana in Cluj pentru a putea petrece o After Exam Session de relaxare la Felix, Arieseni sau ceva partie de ski, eu am preferat sa ma intorc acasa, in Sudul meu plictisitor, uscat si batut de crivat...da...Braila.

Nu e cea mai grozava metoda de a scapa de stressul cumulat pe perioada unei luni pline de examene, dar dupa ultimul examen dat ideea ca imediat urmatoarea zi vei ajunge in sanul familiei e strasnica.

Si....Ciu-ciu vine trenu...urci in tren...constati ca e mai frig ca afara si ca pute, treci cu vederea faptul ca nu ai sa poti dormi din cauza luminilor care nu pot fi stinse si cu putin noroc partenerul tau de suferinta(asta daca ai cu cine merge acasa) iti va da o carte pe care o vei citi fara sa zici miau, pentru ca prietenul de drum a fost mai inteligent ca tine si si-a luat pe el cea mai groasa si calduroasa geaca ce ii va permite sa doarma tot drumul si deci ideea de a conversa cu el e exclusa.

Oricum...ce ai putea sa palavragesti 12 ore?Eventual cum a fost sesiunea.Subiect ce indeajuns va fi discutat cu parintii..bineinteles din alta perspectiva:ma trezeam la 7 jumate, ma spalam, beam cafea si plecam la biblioteca...examenul ala il iau..celalalt nu cred...d'astea.

Cu colegu' de drum ar suna ceva gen:pai iara a trebuit sa ma trezesc dimineata devreme si am stat la cafea pe palier cu colegii apoi m-am imbracat si am plecat la biblioteca si m-am intalnit acolo cu "aia" si cu "ala" si cu toate "cunostintele" pe care in alte conditii nu le-as intalni si am stat 3 ore la barul B.C.U. si am povestit si apoi m-am dus sa ma chinui sa invat.Urmatoarea zi am fost la  examen si m-am descurcat...sa fi vazut cum "ala" si "aia" au copiat cu sistem si profa nu i-a vazut si ma oftic.Am iesit in fiecare seara la bere cu colegii de camera si a fo' foarte tare si m-am tot intalnit cu pretena sa ne destressam unul pe celalalt ...Oh..the wild crazy nights..!!1!!1!

Si cam atat...Mai bine ca am citit o carte.

Bineinteles ca nimeni nu s-ar incumeta la o dezbatere a sesiunii din punctul de vedere al afectarii psihologice...desi ar fi fun si interesant...si timpul ar trece mai repede..Dar daca nu ai cu cine...nu ai cu cine.

Cel mai bine explica sesiunea Moloko cu piesa Fun For Me(desi melodia nu a fost compusa in acest scop)



...si versurile

Mno...si am ajuns intr-un final acasa.Si apare intrebarea:What is here for me to do?

Raspunsul apare prompt din partea parintilor:Maine mergem in vizita la Familia X ca ar vrea sa te vada;poimaine mergem sa facem cumparaturi in Carrefour,Kaufland,Pic Hypermarket,Mall;raspoimaine trebuie sa facem un pic de curatenie:sa apalam geamuri, sa aspiram covoare, sa curatam faianta in baie...bla bla bla.

Deci...pleci dintr-un mediu stressor intr-un mediu aproximativ la fel de stressor.

Raspunsul la propria-mi intrebare ar fi:Ciu-ciu!!!

Au ardelenii o vorba:Patzasti!...damn they are allways right.

Alex

3 comentarii:

  1. chiar asa e acasa...ai subliniat super finut tot...mai ales colegul de drum...aka Laura...care s-a laudat aseara ca a dormit tot drumul si ca tu nu ai reusit sa inchizi un ochi... :|

    there there...poate ai reusit sa te odihnesti pana la urma! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Misto ai blo_guitzat despre home si basitii de parents. Foarte true ce zici tu acolo. Deja intrevad o dezbatere intre noi embrionii si ai nostri patern/matern

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok..recomand celor ce citesc acest post sa il citeasca mai atent..nu stiu de unde reiese ideea ca imi subestimez parintii si in nici un caz nu se intelege nici in cea mai exagerata gandire cum ca parintii ar fi niste "basiti" de oameni.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere